×

Ďakujeme!

Ďakujeme za váš záujem. Na e-mail sme vám zaslali overovací odkaz. Jeho potvrdením si aktivujete Newsletter Karta výhod.

×

Odoslanie formulára

Hodnota email je povinná

Celé Slovensko Vybrať iný kraj

Všetky kategórie Vybrať inú kategóriu

Skúsenosti našich zákazníkov

Karta výhod je partnerom, ktorý do vášho domova vnáša viac úspor, pohodlia a bezpečia. Bola vytvorená aby pomáhala svojim držiteľom. Počas svojej existencie už stihla podať pomocnú ruku mnohým zákazníkom v rôznych situáciach. Prinášame vám skúsenosti niekoľkých z nich, ktorým Karta výhod vyriešila nepríjemné problémy v domácnosti. Ak chcete mať pomoc v domácnosti vždy po ruke, alebo ak ste sa dokonca našli v niektorej z nižšie uvedených situácií, neváhajte a objednajte si Kartu výhod.

Skúsenosti pani Márie z Rožňavy sme zachytili v krátkom videu

Pred Vianocami sa mi pokazila práčka a tak som zavolal na linku Asistenčných služieb. S opravou som bol spokojný, práčku som mal opravenú na druhý deň a nič som neplatil.

- Radoslav K., Vysoká nad Uhom 

So službou Karty výhod som spokojná, využila som kartu výhod keď sa mi zabuchli vchodové dvere domu. Kartu som mala našťastie pri sebe v kabelke, tak som zavolala Asistenčnú linku. Hneď po telefonáte mi zavolal zámočník, bol milý, povedal, že je u zákazníka, ale do hodiny bude u mňa. Bála som sa, že budem mať zničený zámok, ale otvorenie dverí mu trvalo pár sekúnd a dvere aj zámok boli v poriadku.

Zdena P., Pusté Pole 

Asistenčnú linku som volala potom ako som prišla domov a našla zadymený byt a vyhodené poistky. Bolo neskoro večer, napadlo ma, že prvýkrát vyskúšam nahlásenie havárie s Programom Karty výhod. Komunikácia s pani na asistenčnej linke bola veľmi ústretová. O tridsať minút potom už od nás odchádzal opravár s vymenenou zásuvkou. Doplatila som iba cenu zásuvky.

- Božena H., Košice

Niekoľkokrát do roka sa to stane. Práčka začne tiecť alebo chladnička prestane chladiť. Doteraz pre nás každý pokazený spotrebič znamenal slušný škrt cez rozpočet. S poistením nás však poruchy až tak netrápia. Jednoducho zavoláme opravára, ktorý to zadarmo opraví. Ak sa mu to nepodarí, dostaneme 100 EUR na nový spotrebič.

- Michal N., Spišská Nová Ves

Raz v noci nám praskol rohový ventil pod kuchynským umývadlom, čiastočne umiestnený v stene. V noci je vraj vyšší tlak vo vodovodnom potrubí. Našťastie som bol hore, takže sme sa vyhli veľkým škodám. Odstavil som hlavný ventil prívodu vody a išiel som spať. Ráno sme zavolali asistenčnú službu a približne o 1,5 hodiny tu bol údržbár. Vytrápil sa s opravou, ktorá trvala asi 2 hodiny. Som veľmi spokojný s expresnou opravou v našej domácnosti. Pre nás to bolo veľmi výhodné, takpovediac za Vatikánsku menu. Pánboh zaplať. Kartu výhod odporúčame všetkým. Ďakujeme.

- Karol Z. Poprad

Asistenčnú linku som volala potom ako som prišla domov a našla zadymený byt a vyhodené poistky. Bolo neskoro večer, napadlo ma, že prvýkrát vyskúšam nahlásenie havárie s Programom Karty výhod. Komunikácia s pani na asistenčnej linke bola veľmi ústretová. O tridsať minút potom už od nás odchádzal opravár s vymenenou zásuvkou. Doplatila som iba cenu zásuvky.

Lucia Ž., Hronský Beňadik

Aj skúsenosti pani Marty P. z Košíc sme zachytili na videu.

Manžela trápi vysoký tlak a berie rôzne lieky. Mne s pribúdajúcim vekom tiež chorôb neubúda. Možnosť poradiť sa s lekárom kedykoľvek potrebujeme nám veľmi uľahčila a aj skvalitnila život. Ak sa zrazu necítim dobre alebo neviem, ako užiť liek, zavolám jemu. Zo syna sme vždy chceli mať doktora. No aj keď je z neho nakoniec informatik, lekára máme v podstate v rodine.

- Mária J., Lipany 

V sobotu popoludní, sa mi zlomila páka kuchynskej vodovodnej batérie. Bola som doma sama s malým dieťaťom, bez niekoho kto by mi vedel pomôcť. Keďže som zákazníčkou služby Karta výhod, bola to jedinečná možnosť, ako si službu Havarijná asistencia vyskúšať. Zavolala som na Linku asistenčných služieb, kde som túto situáciu ohlásila. Behom pár minút po telefonáte, mi prišla potvrdzujúca sms o tom, že ma bude v krátkom čase kontaktovať opravár. Ten mi skutočne zavolal a dohodla som si s ním čas pre opravu. Do jednej hodiny od „nehody“ som mala vodovodnú batériu funkčnú. Som maximálne spokojná.

Karolína S., Košice

V situácii, keď som sa veľmi ponáhľala na letisko, som si zabuchla bytové dvere. Ostala za nimi všetka dovolenková batožina. Našťastie som mala pri sebe mobil s číslom na Asistenčnú službu VSE. Zodvihol mi veľmi príjemný muž a zohnal mi najbližšieho odborníka v mojom bydlisku. Medzičasom prišiel môj švagor, ktorý vyriešil situáciu rýchlejšie, takže som zámočníka od VSE zrušila. Bola som však s prístupom veľmi spokojná. Myslím, že jedno euro mesačne je malá suma za to, že má človek pri sebe pocit istoty pomoci v núdzi.

Eva M., Trenčín

Za všetky referencie ďakujeme!